A közösségi média nagykönyve

Cím:      A közösségi média nagykönyve
Kategória:      2020.12.24. (F)
BookID:      2688
Szerző:      Klausz Melinda
ISBN-10(13):      9789635430444
Szakjelzet:      658 K 58
Lelőhely:      fnszak
Number of pages:      0
Nyelv:      Not specified
Price:      0.00
Rating:      0 
Borító kép:      cover
Leírás:     

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.

Book Library, by OrdaSoft!