Cím: | A közösségi média nagykönyve |
Kategória: | 2020.12.24. (F) |
BookID: | 2688 |
Szerző: | Klausz Melinda |
ISBN-10(13): | 9789635430444 |
Szakjelzet: | 658 K 58 |
Lelőhely: | fnszak |
Number of pages: | 0 |
Nyelv: | Not specified |
Price: | 0.00 |
Rating: | |
Borító kép: | |
Leírás: |
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. |